poniedziałek, 23 listopada 2015

Gościnnie w TricksArt - Dzień pierwszy

 Witajcie
Lubicie chodzić w gości?
Ja bardzo ;) I dlatego bardzo się ucieszyłam,
gdy zostałam zaproszona w gościnę do Tricksart :)

Z wielką przyjemnością usiadłam do pracy z produktami Tricksart, 
a że już niebawem Święta… 
kolekcje TURQUOISE i Biscuits  są idealne do stworzenia kartek Bożonarodzeniowych..
Pierwszą kartkę zrobiłam z BISCUITS ONCE UPON A TIME.
 Ozdobiłam bazę za pomocą maski narożniki i białego gesso .
Gdy było jeszcze mokre posypałam  złotym brokatem. 
Tekturki pomalowałam czerwonym tuszem. 
Zrobiłam stroik z poinsencją, 
listkami  i gałązkami z wykrojnika LISTKI Z GAŁĄZKĄ.



Oto druga kartka z papieru z kolekcji TURQUOISE - TURQUOISE LETTER
 Wzór zrobiłam gel medium za pomocą maski 
i posypałam hologramowym zielono-niebieskim brokatem. 
W wianek wplotłam białe brokatowe gałązki z wykrojnika listki z gałązką.
Napis z wykrojnika Wesołych Świąt pokryłam białym brokatem.


Zapraszamy Was jutro, na kolejna inspirację w  TricksArt

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz