piątek, 24 czerwca 2016

Napisy z plotera

Witajcie 
W ramach inspiracji dla WYCINARNI
chciałam Wam pokazać okładkę dziecięcego albumu
wykonaną z pomocą Silhuette Cameo.

Bardzo fajnie wyglądają warstwowe litery wycinane ploterem . 
W tym projekcie również w taki sposób zrobiłam napis na okładkę.
Jak powstał napis?
Wybrałam czcionkę Kawoszech.
Ponieważ czcionka wydawała mi się zbyt cieńka, zaznaczyłam cały napis i otworzyłam okno  "OFFSET". Zrobiłam offset wybierając dystans 0,05 cm
Pogrubiony napis  również powiększyłam wybierając dystans 0,1 cm
I jeszcze raz powtórzyłam offset 0,1 cm 

Tak wyglądały wycięte napisy
Pozostało tylko sklejenie

Pokażę  jeszcze inne wersje ploterowych warstwowych napisów:



Środek  albumu pokażę Wam w następnym poście.
PODPIS

2 komentarze:

  1. Napisy wyglądają imponująco! Fajne urządzenie, taki ploter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no albumik już wygląda pięknie :) ciekawa więc jestem środka :)

    OdpowiedzUsuń